vrijdag 18 september 2015

En nu...WEEKEND

Ik heb mezelf deze week goed aan mijn eigen regel gehouden, bij een vraag voor extra werk eerst tot 10 tellen.
Echt extra werk heb ik deze week niet aangenomen, wel dat ik een paar dagen op de meerzorg werkte in plaats van mijn eigen werk. Maar ook daar heb ik mijn grens in kunnen aangeven.
Op de meerzorg is er niet echt pauze, ik vind het heel zwaar om na die dienst nog twee uur mijn eigen werk te moeten doen. Met de teamleider heb ik gelukkig kunnen afspreken dat ik na de dienst op de meerzorg klaar ben.

Ik heb nu drie heerlijke dagen vrij. En ik ga er van genieten.
Morgen ga ik met dochter haar rugzak voor kamp in orde maken. Veel mag ze niet meenemen, dus dat is makkelijk. Veel kunnen we dan ook niet vergeten.
Zondag gaan we naar de kerk. De laatste maanden hebben we dat verwaarloosd, en het is toch altijd wel heel gezellig om met elkaar samen te zijn.
Maandagochtend ga ik dochter uitzwaaien, dan is het kamp. Dochter kijkt er elke dag meer naar uit. Alle voorbereidingen op school zijn klaar. Ze heeft haar jutte 'kampjas' genaaid, de jutte zak voor haar rugzak is ook klaar, en ik heb gisteravond een kampjas voor haar knuffel genaaid. Die knuffel is vandaag mee naar school om aan de juf te showen.

Voor nu ga ik genieten van het even niks hoeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen