woensdag 30 september 2015

Kerstdiner doneren

Vorig jaar had jum.bo de actie dat je een kerstdiner kon doneren. Iets waar ik zelf heel enthousiast van wordt, alleen kwam ik er vorig jaar te laat achter, en kwam het financieel niet uit toen ik de reclame zag. Dat hier toen nog geen jum.bo was hielp ook niet echt mee.

Vandaag zag ik de reclame op tv dat ze die actie weer hebben. Nieuwsgierig ben ik gaan kijken op hun site wat die maaltijden kosten. Het valt me echt heel erg mee. Een kop soep €1,50, een toetje 2,50 en een hoofdgerecht €4,50.

Dochter en ik doneren in ieder geval twee koppen soep en twee toetjes. Misschien ook nog wel een hoofdgerecht. Ik blijf het een mooi initiatief vinden.

2 opmerkingen:

  1. Is er maar 1 hoofdgerecht eigenlijk wat gegeven wordt? Pasta met zalm is wel lekker, maar de pasta zullen mensen met weinig geld al vaak eten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat dit gerecht een veilige keuze is, omdat de vluchtelingen ook tot de doelgroep behoren.

      Verwijderen