maandag 28 september 2015

Mijn schulden

Het is alweer een tijdje geleden dat ik bewust een lijst van mijn schulden had gemaakt. Dat overzicht ben ik intussen weer kwijt. Dat lijstje niet, maar ik heb het niet goed bijgehouden. Deze week heb ik drie dagen vrij, tijd genoeg om een nieuw overzicht te maken.

Ik heb de afgelopen maanden wel schulden afbetaald. De zorgverzekering is sinds zaterdag afbetaald, de rekeningen van tricijn zijn ook betaald, en wat kleinere bedragen.

Zo uit mijn hoofd is de grootste schuld nu bij de energie maatschappij. Dat komt door de jaarrekening. Die schuld is volgende maand klaar.
Ik ben heel benieuwd op hoeveel ik nu sta. Echt tijd dus om alles weer uit te zoeken!

5 opmerkingen:

  1. Ja vooral even naar kijken, dat kan alleen maar een goed gevoel geven als je je schuld ziet dalen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij doet het zo goed , ik heb er veel respect voor .

    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed bezig. Ga zo door, en zet alles maar even op een rijtje ben je jezelf ook weer wat bewuster.
    Top!

    Groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je, dat je het overzicht weer terug wilt. Overzicht brengt inzicht ;-)
    Hopelijk valt het restant mee.
    Je bent goed bezig hoor!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je een overzicht hebt, weet je meteen weer waar je staat. Het motiveert vaal enorm. Succes meid, je bent erg goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen