zondag 27 september 2015

Sinterklaasweekend

In juli heb ik het weekend weg geboekt voor ons sinterklaas weekend. Op mijn werk heb ik de dag daarna dat weekend vrij aangevraagd. Dat betekend niet automatisch dat het gegarandeerd is, maar dat er gekeken wordt of het kan.

Vorige week in de pauze ging het gesprek over dat rooster. De collega die de roosters maakt vertelde dat er teveel mensen vrij hadden gevraagd, en ze om die reden bijna niks had kunnen goedkeuren.
Dat was wel een baalmomentje. Ik heb dat weekend al betaald, en dochter en ik kijken er allebei ontzettend naar uit.

Afgelopen vrijdag was het bewuste rooster beschikbaar. Tot mijn grote verrassing zag ik dat ik niet alleen dat weekend vrij heb gekregen, maar ook de vrijdag. Hoe lekker is dat.

Gister heb ik de collega bedankt. Ze moest lachen. Jij vraagt nooit vrij, was het antwoord.
Ik vind het fijn dat het weekend me wel gegunt wordt, ook op mijn werk.
Nog 10 weken, dan is het zover!

1 opmerking:

  1. Wie goed doet goed ontmoet toch?

    Goede zet de collega te bedanken voelen jullie je beiden goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen