dinsdag 15 september 2015

Studiedag

Morgen heeft dochter een studiedag. Een hele dag vrij, dat is een cadeautje. Omdat mijn neefje op dezelfde school zit en dus ook vrij heeft, hadden mijn zusje en ik bedacht dat het leuk was om met de twee kinderen te gaan ontbijten bij de i.kea.

Dochter en neefje waren direct enthousiast, die twee hebben een hele goede band, en samen op stap, in één woord geweldig.

Maar helaas, mijn neefje heeft vandaag een flinke griep te pakken gekregen. Kinderen kunnen heel snel ook weer beter zijn. Toch lijkt het mij en mijn zusje beter het gezamenlijke uitstapje uit te stellen. Misschien in het weekend. En dan ook met mijn nichtje erbij.

Morgen ga ik met dochter wel ontbijten, gezellig met ons tweetjes. Eerlijk gezegd vind ik dat ook heel erg leuk.

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk, die uitjes samen met je zus en kids of alleen met je dochter. :-)
    Hopelijk is je neefje snel weer beter.. Ik heb gisteren ook een buikgriepje opgelopen helaas :-(

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen