dinsdag 29 september 2015

Voorraad

Met de renovatie die over drie weken begint, wordt ook mijn kelder waterdicht gemaakt. Daarvoor moet alles eruit zijn. Helaas voor mij staat mijn veel te grote voorraad van goede aanbiedingen en gratis producten in de kelder.

In het kader van mijn kelder leegruimen heb ik al aardig wat van de gratis producten weggegeven, voornamelijk aan mensen uit de kerkgemeenschap. Er werd meteen hulp aangeboden, als er dingen versjouwd moeten worden kan ik het zeggen. Daar ga ik ook gebruik van maken, het verplaatsen van spullen lukt me denk ik wel, maar van lampen van het plafond halen en een gasslang afkoppelen heb ik geen verstand.

Mijn kelder wordt dus al iets leger. Tot ik gister in de supermarkt liep, en een goede aanbieding tegen het lijf liep: flessen si si voor 65 cent. En nog wel in de favoriete smaak van dochter, aardbei. De hamster in mij kwam naar boven, en in plaats van één fles heb ik er acht gekocht. Vijf aardbei en drie mango (voor mezelf).
De komende weken moet ik maar niet meer op de koopjes letten, anders wordt de kleine leefruimte die we tijdens de renovatie hebben nog kleiner.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je spullen aan de kerkgemeenschap hebt gegeven! Maar wel lastig zeg dat je je kelder moet leegruimen. Ik moet er niet aan denken dat ik de mijne moet opruimen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met leegruimen!
    Nu je kelder toch leeg moet, kun je alles gelijk uitzoeken. Dat is dan wel weer fijn ;-)

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen