zaterdag 12 september 2015

Weer nieuwe kleren

Kleren kopen voor mezelf gaat me steeds beter af. Waar ik vorig jaar het ontzettend lastig vond, begin ik me er zekerder bij te voelen.

Gisteravond ben ik met dochter naar koopavond geweest. Eerst hebben we bij de mac wat gegeten, en daarna zijn we gaan winkelen. Mijn doel: een zwarte broek en nieuwe gympen. Dochters doel: nieuwe schoenen lospeuteren.

Bij de kledingwinkel zag ik in het opruimingsrek twee mooie zwarte broeken hangen, allebei 7 euro. Terwijl ik stond te dubben welke broek ik zou nemen, kwam er een medewerkster naar me toe. Ze wees me op de broeken-actie, elke tweede broer voor de halve prijs. Die actie was ook geldig op de opruimingsbroeken. Ik heb beide broeken genomen, en ook nog een mooie blouse voor erop. Bij de schoenenwinkel heb ik een paar mooie zwarte gympen gekocht.

Dochter heeft een paar zwarte laarsjes genomen waar ze meteen helemaal gek op was. Ook zij mocht een nieuwe set kleren uitzoeken. Ze heeft een roze broek genomen met een bijpassend shirt met lange mouwen.

We hebben naar mijn maatstaven veel geld uitgegeven, 70 euro. Maar als over 3 weken de kinderbijslag komt, hoef ik niks nieuws te kopen. En we zijn allebei gelukkig met onze aankopen.

5 opmerkingen:

  1. Wie goed doet goed ontmoet is het bij jou.

    Er komt zomaar een medewerkster naar je toe om dat te vertellen, je straalt kennelijk iets uit wat tot dat gedrag van anderen veroorzaakt. En fijn dat je nu zo goed geslaagd bent. Voor die prijzen kom je er nauwelijks meer in de kringloopwinkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne aankopen. Geniet er maar lekker van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie allebei goed geslaagd zijn!
    Nieuwe kleren zijn altijd een klein feestje, vind ik altijd.... ;-)

    Ben trouwens benieuwd naar de status van het wegwerken van je schulden. Heb je de achterstand op je zorgverzekering inmiddels al kunnen wegwerken? Dat was nog een van de grotere kostenposten dacht ik, met extra boetes... Ik gun het je zo dat je geen schulden meer hebt :-)

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tineke

      Als ik zo door ga dan ben ik eind december van alle schulden af. Ik zal binnenkort een blogje schrijven met de updates :-)

      Verwijderen
  4. Leuk om te weten dat je heerlijk hebt kunnen winkelen! Lekker blijven shoppen hoor, persoonlijk vind ik het ook erg leuk om te mogen shoppen voor kleding.

    BeantwoordenVerwijderen