woensdag 23 september 2015

Weer thuis :-D

Mijn dochter is weer terug van kamp. Veel te vroeg was ik al bij de school, tussen kwart voor en kwart over twaalf zouden ze terug zijn. Ik was er om half twaalf al. Dochter zat bij de laatste groep die arriveerde. Ze zat nog helemaal in de prehistorische modus, de school had voor de kinderen limonade neergezet, dochter wou eerst haar kom gaan zoeken om eruit te kunnen drinken. Toen ik haar vertelde dat de limonade in glazen zat, was ze verrast.

De juf vertelde dat dochter alleen maar brood had gegeten, de soep had ze niet lekker gevonden. Thuis vertelde dochter dat het brood ook vies was geweest. Ze heeft het brood van hier nog nooit zo lekker gevonden, ze zat het genietend op te eten.

Ik ben ontzettend blij, gelukkig en dankbaar dat dochter weer thuis is. Ik kan haar weer knuffelen :-D

5 opmerkingen:

  1. En hoe vond je dochter de ervaring van het kamp?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zegt dat ze het saai vond, maar ze heeft zoveel verhalen over het kamp en ze straalt als ze het vertelt. Het was een goede ervaring denk ik.

      Verwijderen
  2. Fijn haar weer thuis te hebben. Ze zal als een blok in slaap gevallen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze was kapot. Ze vond haar bed wel heel erg lekker liggen vanavond :-)

      Verwijderen
  3. Leuke ervaring voor beiden. Zoals het klokje thuis tikt tikt het nergens.

    BeantwoordenVerwijderen