zaterdag 3 oktober 2015

De 'buit' van de kledingbeurs

Gisteravond was het zover, de kledingbeurs. Voor mij de derde keer, en voor de eerste keer ging dochter ook mee.
Vanuit de bso zijn we eerst langs een cafetaria gereden, om er een echt avondje uit ervan te maken. Genietend van haar bord friet zat dochter nog een keer te vertellen wat ze graag wou kopen.

Toen we klaar waren met eten zijn we naar het bewuste gebouw gereden. Ondanks dat we een uur te vroeg waren, waren we de tweede in de rij om naar binnen te mogen. Dochter keek haar ogen uit, al die mooie kleding. Ze zag meteen twee jasjes/vestjes die ze graag wou hebben, en ze hingen van een afstandje gezien in het vak met haar maat.
Dochter zou naar die jasjes rennen, dan ging ik snel naar de winterjassen.

Toen we naar binnen mochten werkte die strategie heel goed. Helaas waren er geen winterjassen voor dochter bij. Ook niet heel erg, vorig jaar had ik er twee gevonden, waarvan ze er nu nog één van aan kan. Wel wist ik een mooi shirt, een broek en een tuniek te bemachtigen. Dochter had voor zichzelf de twee jasjes en een poncho-achtig vest van een duur merk gevonden.

Voor mezelf heb ik een mooie zwarte blouse met hele mooie kralen gevonden voor de kerst, voor 3 euro. Dochter bewaard haar tuniek ook voor de kerst, ook die was 3 euro.

In totaal heb ik 31 euro uitgegeven. Met als kanttekening dat we nu helemaal klaar zijn voor het najaar!
Op naar de volgende beurs.


1 opmerking:

  1. Wat fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn! En nog €50 over, mooi gedaan!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen