donderdag 22 oktober 2015

De keuken (alweer)

Gisteren was hier de hoofdaannemer om de deuren op te meten. 6 november gaan ze hier in huis beginnen, de week ervoor loopt hij samen met mij het huis nog door om te kijken wat ik nog moet doen aan de voorbereiding.

Ik heb bij die man ook aangegeven dat ik nog steeds geen keuken heb uitgezocht, en ik van de woningbouw ook niks hoor.
De aannemer zou erachter aan gaan, en inderdaad, ik ben net door de woningbouw gebeld voor een afspraak. Maandag om 9 uur komt de opzichter hier om het keukenblok op te meten, en krijg ik een lift heen en weer om een keuken uit te zoeken.

Ik ben toch wel nieuwsgierig hoe dat gesprek tussen de aannemer en de opzichter is geweest, in één keer zoveel service.
Ik ben ontzettend blij dat ik toch een nieuwe keuken krijg :-)

8 opmerkingen:

  1. Hè fijn! Is die zorg ook weer van je schouders. En fijn dat je nu ook exacte datum weet wanneer ze komen. Zoek een mooie keuken uit voor jezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het mogelijk is neem dan lades ipv kastjes zo makkelijk dat je op je spullen kijkt.

    Success met uitzoeken.







    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem een keuken zonder bijbetaling. Ik krijg onder het keukenblok twee kastjes, en aan de muur drie kasten :-)

      Verwijderen
  3. Wat fijn ! Met een nieuwe keuken in het vooruitzicht heb je misschien minder last van de renoveer stress.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Succes met het uitzoeken van je nieuwe keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beste mw .
    is dat niet erg weinig kastruimte ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga er één kast op vooruit. Het ligt denk ik ook aan de spullen die je hebt om er in te doen of het weinig is of niet.

      Verwijderen
  6. Eindelijk. ..... Veel plezier alvast met uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen