zondag 11 oktober 2015

De meubels eruit

Gister was het zover, drie grote meubelstukken gingen het huis uit. De TV kast, een rommelkast en de salontafel. Mijn broertje kwam helpen slopen en afvoeren.
Ik had ook drie grofvuilzakken gevuld met overbodige spullen, die hebben we ook meteen meegenomen, en wat spul voor de plaatselijke kringloop, die ook een inzamelpunt bij het afvalstation heeft.

Nadat we klaar waren, heb ik mijn broertje 10 euro gegeven, voor de benzine en zijn hulp. Als ik de spullen had laten ophalen was ik minimaal 30 euro kwijt geweest, afval brengen is gratis.

Dochter en ik hebben het huis meteen anders ingedeeld, de bank staat anders. Het voelt voor mij goed, ik ben blij met deze stap. Gisteravond tijdens het voetbal waren we aan het bedenken welke kleur we de twee muren gaan verven na de renovatie. Waarschijnlijk wordt het een lichte soort roze.
Eén ding is zeker, dit wordt echt ons huis!

6 opmerkingen:

  1. Klinkt fijn. Een huis waarin je je veilig en prettig voelt is een groot goed. Het daarbij zo inrichten dat het naar je smaak is, is belangrijk. Veel plezier met verder mooi maken en geniet ervan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had in mijn vorige huis een licht abrikooskleurige muur, dat was zo zonnig. Rose zou ik mee oppassen wordt snel te zoetig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om straks alles weer opnieuw te verven en inrichten!! Je kunt alvast wat staaltjes bij een bouwmarkt weghalen om zo eens goed uit te zoeken wat jullie beiden echt leuk vinden! Zo heb ik een kleur uitgekozen die je op het oog als wit zou zeggen, maar kijk je beter, dan zie je er een groene gloed in. Net even van het wit af zegmaar. 1 muur heb ik wel een donkere kleur gedaan hoor. Succes met het bedenken!

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, ik geniet er ook altijd van als de oude meubels eruit gaan. Samen met mijn dochters ben ik ook druk bezig met het anders neerzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je misschien foto's van voor en na? Is er nog wat ander terug gekomen voor die tv-kast, rommel kast en salon tafel?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je misschien wat foto's van hoe het er nu uitziet? Ben erg benieuwt

    BeantwoordenVerwijderen