woensdag 7 oktober 2015

De nieuwe keuken

Bij de renovatie van de huizen, is alles wat aan de binnenkant van de huizen gebeurd een keuze van de bewoner zelf, alleen de buitenkant is verplicht. 

Dat ik een nieuwe keuken zou nemen, stond voor mij al vast. De keukenlades vliegen regelmatig uit elkaar, de onderkant is rot, en elk jaar maken mieren hun nesten tussen het keukenblok en de muren. 

Vorige maand met de definitieve opname is de toestemming voor de nieuwe keuken gegeven. Ik heb gekozen voor de basiskeuken, die is voor mij gratis. De kleuren van de deurtjes en het aanrechtblad mag ik zelf uitkiezen.

Alleen er wordt geen contact met mij opgenomen voor een afspraak. Waar ik voor mezelf heb besloten alles maar op me af te komen, is dat toch wel een onrustpunt bij mij. De keuken mag dan wel beloofd zijn, maar ik hoor er niks van.

Gister zag ik het aanspreekpunt van de woningbouw lopen. Ik heb hem meteen aangesproken dat ik nog steeds niks gehoord had. Volgens hem had het drie weken geleden al gemoeten, en hij zou erachter aan gaan. 
Ik hoop dat er snel contact wordt opgenomen, over 4 weken zou die keuken geplaatst gaan worden als alles volgens planning verloopt.

4 opmerkingen:

  1. ik kreeg een paar weken geleden een brief van de woningbouw dat ze naar mijn dakramen kwamen kijken, maar niemand gezien. toen kreeg ik een mailtje dat er iemand langskwam om te kijken of er asbest in mijn huis zit, ja dat zit er want daar kreeg ik een aantal jaren al een brief over. volgens de man die langskwam om te kijken hoe en waar er asbest zit gaan ze een aantal woningen renoveren ,maar daar heb ik dan van de woningbouw niets over gehoord en deze man wist verder niet waar de renovaties plaats gaan vinden. lekker duidelijk dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je die man hebt aangesproken. Zeker als blijkt dat je al wat had moeten horen. Ik kan me voorstellen dat het onrustig is als je niet waar je aan toe bent!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog steeds niks gehoord. Ik merk het wel. Die man zei dat hij erachter aan ging, dan zal ik daar maar op vertrouwen. Uiteindelijk zal het goed komen.

      Verwijderen
  3. Als de keuken niet meer in te werken valt dan dient deze wel degelijk vervangen te worden. Ik hoop dan ook voor je dat dit zo snel mogelijk gedaan wordt.

    BeantwoordenVerwijderen