maandag 26 oktober 2015

De uitgezochte keuken

Vandaag mocht ik (met spoed) de keuken uitzoeken. Ik had van tevoren al aangegeven dat ik het standaard blok wil, zonder bijbetaling. Bij het standaard keukenblok zat er ook nog keuze in de kleur, het aanrechtblad en de handgrepen.

Mijn gekozen kleur keukenkastjes

Het aanrechtblad

Vooraf had ik het idee een houtkleur te kiezen, maar daar trok het lichte keukenkastje toch meer. Het is een hele lichte kleur grijs, het wit is er net af.
Het aanrechtblad heb ik bewust deze kleur genomen. Omdat ik elk jaar veel last heb van mieren, zie ik ze liever lopen zodat ik ze op kan ruimen. De andere bladen waren te donker om ze makkelijk te zien.

Ik ben blij dat ik ook een keuken heb mogen uitkiezen. De opzichter heeft het meteen besteld. Hij denkt dat ook mijn keuken er op tijd is :-)

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien wordt er wel zo goed verbouwd en gekit dat de mieren helemaal niet meer naar binnen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik wel dat de mieren overlast een stuk minder wordt.

      Verwijderen
  3. Heb je goed uitgezocht, zal vast prachtig staan straks!!

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen