maandag 19 oktober 2015

Helemaal zat

Ik ben die hele renovatie nu al zat. Ten eerste al vanwege die keuken. Nog steeds heb ik niks gehoord, en dat zit me hoog. Misschien moet ik er voor mezelf vanuit gaan dat ik geen nieuwe keuken krijg. Dan kan het ook niet tegenvallen. Morgen op mijn werk bel ik de kerel van de woningbouw weer. Hij had beloofd het te regelen.

Vandaag hebben ze eindelijk de steigers afgebouwd. Er kan nu niks meer naar de achtertuin, de poort is volledig geblokkeerd, en volgens de bouwers kon het niet anders, dan zouden ze de hele stelling weer af moeten breken en gingen twee dagen werk verloren. Dat snap ik, maar ik vind het heel vervelend. De fietsen hebben we nu maar via de huiskamer naar achteren gereden, en tegen de steiger geparkeerd.


 Ik ben het nu al flink zat, en dit is pas het begin. Het ergste moet nog komen.


6 opmerkingen:

  1. Kan het me voorstellen: onduidelijkheid van volgorde, keuken, dat je achterom ineens dicht zit,kortom....communicatie! En als je dan al (over?)gevoelig bent voor geluiden en onduidelijkheid is het helemaal R A A K!!! Sterkte en probeer maar van je af te schrijven. Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probeer geduld op te brengen, een verbouwing gaat nooit als gepland en vooral niet een op zo.n grote schaal. Als eenmaal alles achter de rug is heb je een mooi huis en ben je alles weer vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte! Heb het ook meegemaakt en was een ramp. En communiceren doen ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Houd je doel voor ogen, je weet waar je het voor doet. Hou je taai.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Maar probeer rustig te blijven en heb geduld ! Zitten je buren in hetzelfde schuitje ? Sterkte ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2x grootonderhoud meegemaakt nooit weer daarom bewust gekozen voor nieuwbouw :)

    BeantwoordenVerwijderen