donderdag 1 oktober 2015

Kinderbijslag

Vandaag is het 1 oktober, tijd voor de kinderbijslag. Tot vorig jaar telde ik het altijd bij het inkomen op, met als gevolg dat er (te) weinig overbleef voor kleding. Daarom reken ik het nu nergens meer bij.

Van deze kinderbijslag heb ik voor een jaar de zwemlessen van dochter betaald, 144 euro. Van de 80 euro die overblijft gaan we morgen naar de kledingbeurs. Dochter hoopt op een paar stoere broeken, ik wil kijken voor een extra jas voor haar. Mochten we niet slagen is er niks aan de hand, dan doen we het met wat we nu hebben.


1 opmerking:

  1. Ik tel het geld ook niet bij mijn inkomen op hoor, als het gestort wordt, haal ik het van de bank af en dat komt in een apart knipje en als ik wat nodig ben voor mijn kinderen betaal ik het daaruit! Werkt voor mij wel zo makkelijk.

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen