dinsdag 24 november 2015

De nieuwe keuken en schoorsteen

Vanmorgen toen we net naar school wilden vertrekken, stond de man voor de keuken op de stoep. Of hij er zo in kon.
Ik ben even met hem mee naar binnen gelopen om hem de keuken te laten zien.

Toch wel gespannen ben ik vertrokken. Hoe tref ik straks mijn huis aan? Niet zozeer vanwege de keuken, maar vooral met de schoorsteen.
Ik was blij toen ik klaar was met mijn dienst. Toen ik mijn voordeur open deed veel het me heel erg mee, ik zag helemaal geen stof. Toen ik de deur van de huiskamer op een deed schrok ik. Nee he, die verdraaide schoorsteen zit er nog steeds in. Ik heb meteen de aannemer gebeld wat de bedoeling was.
Nee het was niet gelukt om hem vandaag weg te halen. Dat had ik zelf ook wel gezien. Maar wanneer gaat hij dan wel weg? De aannemer heeft beloofd dat hij nu morgen weg gaat. Jammer dat het op mijn vrije dag is, maar ik kan nu wel in de gaten houden of ze echt komen, en daarna zelf naar de grote stad gaan.

Vandaag heb ik wel de nieuwe keuken gekregen. Hij is veel hoger dan mijn oude keuken, ik kan nu recht blijven staan. Ook de ruimte die ik erbij heb gekregen, ik ben er zo blij mee. De muurkastjes zijn ook hoger en in plaats van twee planken heb ik er nu drie.
Ook nog een positief punt: de wasmachine aansluiting zit er ook al :-)

De foto's volgen nog...

5 opmerkingen:

  1. Fijn joh nog maar even doorbijten.
    Succes en benieuwd naar je mooie keuken.
    Het leuke kan dan beginnen weer in ruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen van de schoorsteen maar heerlijk van de keuken! Jij weet wat je dit weekend gaat doen! Herinrichten! Nog één dagje doorbijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je keuken er in zit zeg!! En met de schoorsteen komt het helemaal goed! Lekker weer je spulletjes inrichten!

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met de nieuwe keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat De keuken al is geplaatst. Controleer je wel even of alles goed bevestigd en afgekit is? Handig tegen de mieren. Nu de aannemer er nog is, kun je mooi eea navragen. Succes vandaag met de schoorsteen.. Hou vol, het duurt nog even...
    Groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen