maandag 23 november 2015

Gratis thee drinken

Om aan een stukje van de renovatie te ontsnappen, gingen dochter en ik wat vaker een muffin eten bij de he.ma. Ik had er wat extra budget voor genomen, maar toch, een paar keer per week is erg duur. Tijd om iets te zoeken wat goedkoper is.

De laatste jaren heb ik de appie hier een beetje vermeden. Sinds ze de winkel hebben vergroot eigenlijk. Het was niet meer de winkel waar ik me prettig en veilig voelde, en vooral een paar jaar geleden was dat toch wel iets wat doorslaggevend was om ergens heen te gaan. Bovendien is de appie ook vaak duurder dan mijn vaste supermarkt.
Maar je kan er wel goed (en gratis) koffie en thee drinken, er staat een tafel met stoelen.

Sinds vorige week gaan dochter en ik na schooltijd langs de appie. We maken eerst een rondje door de winkel, vaak is er wel iets te proeven, en dan nemen we een kop thee.
We kopen ook wel wat, meestal een pak melk. Die is even duur als de melk die ik normaal neem. Zo zijn we toch pas thuis als de werklui weer bijna weg zijn.

6 opmerkingen:

  1. probeer ook eens de bibliotheek, en neem dan wat te drinken van huis mee.. lekker tijdschriften doorbladeren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik breng mijn vrije dagen al in de bieb door :-)

      Verwijderen
  2. probeer ook eens de bibliotheek, en neem dan wat te drinken van huis mee.. lekker tijdschriften doorbladeren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heftig he, zo'n verbouwing. Geen dagelijks ding blijft hetzelfde. Gelukkig komt er een eind aan, maar ja, voor het zover is... we denken aan je!
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen