zaterdag 28 november 2015

Onverwacht vrij weekend

Eigenlijk had ik dit weekend mijn laatste diensten in de keuken. Vrijdag kreeg ik de keus of ik die wou werken of niet. Dat vond ik een moeilijke keus. Ik was erg toe aan rust, maar ik wil mijn collega's niet in de steek laten. Ik heb met een vervelend gevoel gekozen voor een vrij weekend. Ik heb gekozen voor mezelf. Nu denk ik dat als het niet had gekund ik niet de keuze had gehad of ik vrij wou of niet. Maar toch.

Voor mezelf kiezen blijf ik erg lastig vinden. Vandaag was ik toch wel erg blij dat ik niet hoefde te werken. De hele dag vrijwel niets hoeven, en de dingen die wel gedaan moeten worden lekker op mijn gemakje kunnen doen.
Zo'n onverwacht vrij weekend is toch wel erg fijn :-)

5 opmerkingen:

  1. Maar als je op zondag werkt heb je toch vrij op een andere dag ? Gezellige zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dit waren extra uren, die worden uitbetaald.

      Verwijderen
  2. Maar je kreeg toch de keus om te werken?
    Je stond al ingepland, maar als ze het daarna nog vragen....
    Je hebt groot gelijk dat je hebt gekozen voor een vrij weekend. Je hebt al stress genoeg gehad met al die mensen over d vloer, je huis in de bende door de verbouwing. Prima keuze hoor!!!! Geniet van je vrije zondag!
    En ik vind het knap hoor als ik lees hoe je het doet. Je mag best trots zijn op wat je allemaal doet en al bereikt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar je kreeg toch de keus om te werken?
    Je stond al ingepland, maar als ze het daarna nog vragen....
    Je hebt groot gelijk dat je hebt gekozen voor een vrij weekend. Je hebt al stress genoeg gehad met al die mensen over d vloer, je huis in de bende door de verbouwing. Prima keuze hoor!!!! Geniet van je vrije zondag!
    En ik vind het knap hoor als ik lees hoe je het doet. Je mag best trots zijn op wat je allemaal doet en al bereikt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen