maandag 2 november 2015

Opgelucht

Vandaag heb ik te horen gekregen wat ik nog moet doen voordat de renovatie hier binnen kan beginnen.

Het oorspronkelijke plan was dat vrijdag de keuken er uit gesloopt zou worden. Maar omdat de nieuwe keuken vier weken te laat besteld is, en daardoor niet op tijd binnen is, wordt dat nog even uitgesteld.

Ook krijg ik met alles wat ze gaan doen bericht op papier met de datum er op. Dat is toch wel een ontzettende opluchting, het scheelt bij mij een hele hoop onrust als er duidelijkheid is.

Veel hoef ik niet meer te doen. De keuken is op wat pannen na zo goed als leeg, en ook in de huiskamer heb ik het meeste al in de plastic bakken zitten.
Vrijdag gaan ze beginnen met afplakken.

5 opmerkingen:

  1. Leuk! En fijn om die duidelijkheid te krijgen. Groetjes, Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan gaat het nu dus eindelijk gebeuren! Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zeg dat je nu duidelijkheid hebt. Dan weet je tenminste ook waar je aan toe bent. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met de verbouwing. Fijn dat je een planning krijgt van de werkzaamheden. Dat geeft jou duidelijkheid, en dus meer rust. Wat goed dat je keuken alsnog besteld kon worden, ook al is hij nu wel iets later dan gepland. Fijn dat die aannemer toch nog heeft doorgepakt :-)
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen