zaterdag 21 november 2015

Schuldenvrij!!!

Gister heb ik de laatste schulden de deur uitgewerkt. Ik ben zo blij. En zoals het er nu uitziet, heb ik deze maand minimaal 200 euro over. En dan is het budget voor sinterklaas en slag.haren er al af.

Vanaf nu kan ik met mijn doelen van 2016 aan de slag. Zorgen voor een nieuwe inrichting en een buffer sparen van 2000 euro. De 200 euro die ik verwacht over te hebben, leg ik weg voor de nieuwe inrichting. Bij de kringloop is daar best wel wat moois voor te kopen. Op mijn lijstje staan een bank (de bank die we nu hebben is vier jaar geleden voor 16 euro bij de kringloop gekocht en begint slecht te worden). Ook een klein tafeltje voor bij de bank en een kast voor in de huiskamer. Een erg leuk vooruitzicht :-)

Gisteravond zijn dochter, ik en mijn broertje het wezen vieren bij de mac. Mijn broertje reed, en ik trakteerde. Het was leuk om te zien dat zowel dochter als mijn broertje heel erg hebben genoten.

Voor nu schreeuw ik het nog net niet van de daken: IK BEN SCHULDENVRIJ!!!

30 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!! Wat een prestatie heel erg goed gedaan! Ik bewonder je doorzettingsvermogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastisch nieuws! Daar mag je zeker trots op zijn! Succes met het stellen van doelen voor 2016. Volgens mij heb je die in je stukje al behoorlijk beschreven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat je dit hebt volbracht. Komt ook opeen goed moment nu huis wordt gerenoveerd kan je fijn opnieuw gaan inrichten en je hebt er de middelen voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En helemaal zelf gedaan; daar mag je met recht trots op zijn. Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yeahhhh, geweldig !!
    wat moet dit een fijn gevoel voor je zijn meid .

    blijf volhouden zo , fijn weekend, groet, Nicol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat fijn voor je , dat moet inderdaad een heerlijk gevoel zijn. Je hebt het roer in eigen handen genomen en je probleem opgelost. Dat is echt een applaus waard, geniet ervan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Gefeliciteerd. Geniet van het rondkijken naar je nieuwe doelen. Ik verwacht nier dat je gauw weer de schulden ingaat als ik lees hoe jij hiermee om bent gegaan. Fijn weekend, Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve dame , proficiat dat je schulden van de baan zijn !!
    en ivm je vorige blog , ik heb 3j geleden volledig gebroken met mijn ouders uit zelfbescherming en om mijn kinderen te beschermen,
    mijn vader bemoeide zich met alles ging zelfs naar een opendeurdag van de school om te informeren over de kinderen hij had het liefst mijn huwelijk kapot gemaakt ! om weer volledig macht over mij te hebben !
    over mij mijn huisarts beschrijft hem als een narcistische pyshopaat hij
    is erg hoog opgeleid en zeer dominant een echte tiran en vorige zomer stond hij aan mijn woning om tegen alle buren kwaad te spreken over mij en mijn gezin en in onze tuin rond te neuzen terwijl wij op reis waren , dit was erg leuk om te vernemen als je terug thuis komt van vakantie (NOT)!!! ik ben jaren doodsbang geweest voor die man dit is voorbij!! hij komt niet meer binnen en mijn moeder ook niet die mensen zijn zo egoistisch dat hou je niet voor mogelijk die mensen hebben géén geldzorgen hebben toe zij 40's waren gesmeten met geld , hebben nog nooit een nacht voor 1 van onze kinders gezorgd nog nooit hebben wij bij hen een warme maaltijd mogen eten , ze zijn jaloers op onze 2onder1kap woning die we afbetalen tot we 60 zijn!
    en onze kampeervakantie zonder op restaurant te gaan eerst in een tent later in een 3dehandsvouwagen ! maar ik ben zo trots dat ik het zonder hen gedaan heb !!! en neen wij gaan niet naar de bioscoop en niet uit eten en ik ga niet naar de kapper en géén nieuwe kleren en schoenen !maar ik laat mij niet meer behandelen als een klein kind en ik laat mij niet meer vernederen in mijn eigen huis met visite er bij dat ik te dik ben te luid lach vuil lang haar heb etc !!GENOEG! mijn schat en ik hebben alleen een hypotheek voor het huis voor alle andere dingen hebben wij gespaard en dat hebben wij in die 20j alleen gedaan NAH !! ik wil maar zeggen lieve dame sta op je strepen !!
    mijn kinderen weten dat ze niet mogen in de auto stappen bij mijn vader ! en hij komt hier niet meer binnen ! volgens mijn ben jij een fantastisch mens en een super goede mama alleen weet je moeder dit nog niet en vind ze het leuk om jou te betuttelen en te behandelen als een klein kind ...en wat ze deed via je dochter dat is echt lelijk en ik zou zeker de school verwittigen ! ze zijn opa en oma géén pa en ma van je kind en door ze te handelen tonen ze aan jouw kind dat ze jou niet respecteren eindelijk leren ze aan je dochter om te liegen te jou of toch om dingen te verzwijgen !! en dat bij zo'n jong kind ! en zo raken ze aan de mooie band die jij hebt met je dochter ! sorry voor deze lange mail maar zo'n mensen kunnen mij zo boos maken! soms moet je kiezen voor jezelf lieverd !
    lieve groet en een dikke knuffel Jezebelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Nieuw begin, Ik volg jou al een hele tijd. Zelf heb ik geen Blog hoor, maar ik kan hierbij zeggen dat ik jou echt geweldig vind. Je doet het goed zo samen met je dochter. Ga gewoon zo door en volg je eigen gevoel meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk voor je! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat leuk voor je. Nu kun je lekker op de toekomst richten en gaan potten. Knap gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk gevoel zal dat zijn. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk voor je! Dat heb je supergoed gedaan en mag je trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Plannen voor een buffer, die komt er wel ook, daar heb ik wel vertrouwen in.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super zeg. Van harte gefeliciteerd!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, gefeliciteerd. En die buffer gaat ook helemaal goedkomen.

    Groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd, super goed gedaan. Heel veel succes met het sparen voor leuke meubels in je woonkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Mijnnieuwebegin, ik volg jouw blog al een tijd en je mag met recht trots zijn op je prestatie. Je hebt je leven behoorlijk herpakt! en bovenall in eigen hand genomen. petje af.

    over je nieuwe meubels, zoek ook eens op Marktplaats in een ring van max. 10 km. je krijgt meer inzicht in wat je leuk vindt. Je kunt maten direct in de kamer opmeten hoe groot en of het past. De prijzen liggen vaak laag en als je geen eigen vervoer hebt zijn veel verkopers bereid om tegen een kleine benzine vergoeding de meubels ook thuis te brengen... wel altijd eerst zelf gaan kijken of je de bank b.v. echt wilt en of hij niet ruikt/ vlekken en of de kleur van de foto in het echt ook zo is. zit.. succes ermee. Bieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd knap gedaan je kan trots zijn op je zelf !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! super gedaan. Petje af hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd!!! Je mag hartstikke trots zijn op jezelf!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Lekker van genieten en op naar de toekomst!!

    Gr, Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat verlate reactie, maar ik wilde je zeker nog feliciteren met dit mooie resultaat, schuldenvrij zijn, je bent een toppertje!
    Ik heb supergezellig bewondering voor je. Besef je goed dat hier veel doorzettingsvermogen voor nodig is. Volgens mij ga jij er zeker komen!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Wat heb jij dat goed gedaan, ik hoop dat je enorm trots bent op jezelf en dat je dit fijne gevoel weet vast te houden!

    BeantwoordenVerwijderen