donderdag 19 november 2015

Uitgesteld

Vanmiddag belde de aannemer, hij had vorige week een briefje in de bus gegooid dat ze morgen de keuken komen slopen/plaatsen. Maar er is bij hun iets dringends tussen gekomen, of er misschien een andere afspraak gemaakt kon worden. Of dat ik het nu al zat was?

Tuurlijk ben ik het zat. Van mij hadden ze twee maanden geleden al klaar mogen zijn. Pfff, alweer uitstel. Maar ja, aan de eerste keer uitstel kon hij niks doen, dat kwam doordat de keuken door de woningbouw te laat besteld is. En als ik eerlijk ben, als er op mijn werk iets tussen komt, ben ik altijd blij als een bewoner het goed vind dat ik een andere dag kom schoonmaken.

De nieuwe afspraak is nu dinsdag.

3 opmerkingen:

  1. Knap dat je het wilde verzetten met je eigen werk in het achterhoofd. Ook al geeft dat jou misschien weer wat extra onrust en zit je een paar dagen langer in de troep. Groet,ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer! Veel sterkte met een weekend "kamperen" Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen zeg! Vooral omdat je je er toch vaak op hebt ingesteld. Maar het helpt wel dat de beste man er niets aan kan doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen