dinsdag 15 december 2015

Een bedje op de bank

Vanmorgen was dochters maag een beetje onrustig. Ze kon wel haar ontbijt opeten, en omdat ik zelf ook moest werken, heb ik haar wel naar school gebracht. Misschien had ze een beetje last van de spanning, morgen is het kerstdiner op school. Ik heb tegen de juf verteld dat ik niet zo goed wist of het spanning was of iets anders, maar dat als het niet ging ik bereikbaar was.

Om 10 uur werd ik gebeld, dochter had overgegeven. Ik heb me afgemeld bij mijn teamleider, en ben dochter gaan halen. Thuis heb ik een bedje op de bank gemaakt, en dochter ligt heerlijk voor de TV.

Het lijkt gelukkig mee te vallen, het drinken houdt ze binnen, en ze begint weer een beetje kleur op haar wangen te krijgen. Hopelijk is ze morgenavond zover opgeknapt dat ze mee kan doen met het kerstdiner.

5 opmerkingen:

  1. Beterschap, altijd vervelend een ziek kind, vooral voor het kind zelf. Bedje op de bank helpt altijd. Morgen nog rustig aan en dan gewoon naar het kerstdiner en dan lekker vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk; een bedje op de bank. Wordt ze vast weer snel beter. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap met je dochter!! Mijn zoon begint ook snotterig te worden...hoop niet dat ie straks 2 week ziekjes is...

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier ook een oververmoeide tiener , in het eerste jaar op het vmbo ....
    het wordt tijd voor even rust ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je makkelijk weg mocht bij je werk om je dochter op te vangen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen