donderdag 10 december 2015

Gekregen

Zondagavond stond het buurmeisje aan de deur, haar ouders hadden een nieuwe TV kast gekocht, of ik hun oude kast misschien wilde? Hij was nog helemaal goed, alleen te klein voor hun.
 De buren wilden er niks voor hebben.
Het is nog een ontzettend mooie kast, een witte met aan beide kanten een deurtje en in het midden genoeg ruimte voor de decoder en dvdspeler.

Maandag heb ik als dank een mooi plantje gekocht en een doos chocola. Het had echt niet gehoeven, zei de buurvrouw. Dat weet ik, maar ik wou ze toch wat geven. Met deze kast kan ik nog jaren vooruit, en heeft me nu veel minder gekost (11 euro) dan wat ik ervoor zou uitgeven bij de kringloop (30 euro).

Gisteren heb ik de huiskamer helemaal schoongemaakt en alles weer op zijn plek gezet. De kast staat heel mooi :-)

4 opmerkingen:

  1. Aah, wat ontzettend lief van de buren dat ze gelijk aan jou dachten!! Zij blij, jij blij. Das geen geld voor een voor jou nieuwe kast! Heerlijk. Heb je die alvast binnen. En de rest komt vast ook helemaal goed.

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zulke buren. Zij andere inrichting en jij ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend fijn voor je, geniet ervan. Nu kun je verder sparen voor andere dingen die wil vervangen/veranderen. In mijn woonplaats is er een facebookgroep weggeefhoek waar mensen spullen op zetten die nog goed zijn maar toch kwijt willen. Je kunt dan mee loten. De goederen zelf zijn gratis. Misschien bestaat dat ik jouw woonplaats ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ze aan je dachten en wat is het leuk om weer iets "nieuws"in je huis te hebben. Ik kan er ook zo van genieten. fijne dag. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen