woensdag 30 december 2015

Gratis producten

Een jaar geleden was ik enorm gemotiveerd, ik ging in een jaar zoveel mogelijk, zo niet alles van mijn schulden aflossen.
Gratis producten werden interessant. Want dat kan in de dagelijkse boodschappen schelen.

Eén van de eerste acties die mijn grote interesse had, waren de kassabonzegels van de supermarkt. Met 12 zegels kon je een gratis product ophalen. Die keer tandenborstels. Ik spaarde vier tandenborstels bij elkaar, en ik voelde me er heel rijk mee. Vooral toen de actie daarna tandpasta was. Ik spaarde daar genoeg van bij elkaar om zelf een jaar lang tanden te poetsen, en ook mijn buren en ouders kregen tandpasta.
Chocolademelk, wasmiddel, wasverzachter, geurbuiltjes, shampoo, borrelnootjes, vaatwastabletten, pakken drinken, en nog heel veel meer. Ik vind het nog steeds geweldig.

Het hele jaar heb ik trouw de zegels gespaard. Niet elke actie kon ik gebruiken, maar er waren altijd wel mensen te vinden die er heel blij mee waren.

Ook komend jaar blijf ik de zegels sparen. Met als eerste actie: tandenborstels :-)

8 opmerkingen:

  1. Maar om die gratis spullen te kunnen krijgen moet je toch eerst veel boodschappen doen, zodat je genoeg zegels heb ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg van een aantal mensen hun spaarzegels, en als er een goeie actie is haal ik steeds één ding. En als ik een bon zie liggen raap ik hem op.

      Verwijderen
  2. Ik ken deze actie niet bij de supers in ons dorp. Wij hebben alleen een AH xl en twee Jumbo's. In buurtdorp zit een hele grote plus. Voor Lidl of Aldi moet je echt een eindje verder.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier hebben we bijna alle grote supers zitten. Ik doe mijn boodschappen meestal bij de hoogvliet, de merkloze producten zijn vaak goedkoper dan de lidl, en het voordeel van die zegels op de kassabon.

      Verwijderen
  3. Ik kijk ook wel eens naar die geldterug acties maar het zijn eigenlijk nooit producten die ik zelf gebruik. Ik doe heel veel om zuinig te zijn maar dan is het me toch teveel moeite me in te spannen voor een geldteruggave. Dat met die bonnen bij jouw supermarkt is wel een aardige actie. Als je er niet meer voor gaat kopen of anders is het wel lucratief en de moeite om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tegenwoordig heb je scoupy, dat is een site met app waar je heel eenvoudig je geld kunt terug vragen. Product kopen, bonnetje fotograferen met je telefoon en 2 dagen later staat het geld op je rekenening.

      Verwijderen
    2. Ja die ken ik maar het blijft toch spul wat ik normaal nooit zou kopen dus dat heb ik maar 1 keer gedaan. Het zijn over het algemeen toch ongezonde etenswaren.

      Verwijderen
  4. En korting is leuk is ook een leuke site

    BeantwoordenVerwijderen