zondag 13 december 2015

Gratis zwemmen

Af en toe ga ik zwemmen met dochter, en soms gaat het buurmeisje ook mee. Ik vind de toegang erg duur (voor ons tweetjes 11 euro), daarom bewaren we het zwemmen tot de mei- en zomervakantie. Dochter gaat wel elke donderdag naar zwemles.

Afgelopen donderdag werd ik door een andere moeder gewezen op een actie, volgende week is er een feest in het zwembad, en als je je vooraf aanmeld, krijg je gratis toegang. Volgend weekend heb ik vrij, dus dat komt goed uit.
Ik heb ons thuis meteen aangemeld, en ook aan de buurkinderen gevraagd of ze mee willen. Het buurmeisje wil heel graag mee.

Volgend weekend gaan we gratis naar het zwembad. Eten en drinken nemen we zelf mee. Van mij mogen ze dat soort acties vaker hebben.

3 opmerkingen:

  1. Hebben jullie niet zo'n actie dat de zwemleskinderen gratis mogen zwemmen? Dat hebben wij namelijk wel, hoef je alleen te betalen voor de volwassenen en die geen zwemles volgen.
    Maar dit is ook een leuke actie, veel plezier toegewenst. Een goed begin van de vakantie van de meiden.

    Groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de zwemlessen van het zwembad zelf is dat wel. Dochter heeft wel zwemles in hetzelfde zwembad, maar van een (veel goedkopere) vereniging. Daarbij geldt dat niet.

      Verwijderen