woensdag 16 december 2015

Het kerstdiner

Elk jaar op school heeft dochter het kerstdiner. Een gezellige avond met lichtjes, muziek en lekker eten. Iedere kind neemt wat te eten mee naar school, voor 3 of 4 kinderen.

Dit jaar wou dochter graag appelflapjes mee nemen. Prima, die zijn makkelijk en goedkoop te maken.
Voor mezelf heb ik ook lekker eten gemaakt. Ik had bij de l.idl een zak met twee kilo stoofperen en een zak pommes duchess gehaald. Bij elkaar €2,50. Er zit meer dan genoeg in om er een paar keer van te eten. Ik heb nu voor drie borden stoofperen klaar gemaakt (één voor vandaag, en voor morgen voor ons samen). Voor de kerst is er nu nog genoeg over.

Zo hebben dochter en ik vandaag allebei heel erg lekker eten :-)  en morgen heb ik het ook makkelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten