vrijdag 25 december 2015

Het mooiste kerstcadeau

Dochter en ik doen niet echt aan cadeautjes met kerst. Ze heeft woensdag een knuffel uitgezocht, en vanmorgen heeft ze een nieuwe make-up doos gekregen die ik gister toevallig bij de ac.tion tegen kwam. 
Voor mij is deze rustige kerst al een heel groot cadeau. Er is rust. En dat had ik echt nodig. 
Vanmorgen zijn we naar de kerk geweest, dat was ontzettend gezellig. Ook de lunch na afloop was druk, maar heel gemoedelijk en leuk.

Thuis gekomen kreeg ik een brief van dochter. Een mooier cadeau had ik niet kunnen krijgen :-) 


10 opmerkingen:

  1. Wat mooooi dat briefje!

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartverwarmend! Trots op je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit tovert een glimlach op mijn gezicht. Wat lief! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne brief zeg! Ik kan me voorstellen dat je die een geweldig cadeau vond!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lieve moeder krijgt een lieve brief....wat bijzonder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. betere cadeautjes zijn er niet....
    dan doe je het toch reuze goed met je dochter, geweldig
    Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beter cadeau is er niet!

    BeantwoordenVerwijderen