donderdag 17 december 2015

Mee terug gaan of niet?

Voor sinterklaas had ik voor dochter een met fleece gevoerde sweater gekocht. Ze heeft het heel snel koud, en deze zag er zo lekker warm uit. Dochter was er heel erg blij mee. Na twee keer dragen kwam ze naar me toe, de boord aan de onderkant van de sweater liet los. In mezelf mopperend (hoe kan dat nou, dat ding was niet eens bij een goedkope winkel gekocht) bedacht ik me dat ik er mee terug moest.

Eigenlijk wel. Maar ruilen kon niet, van dochters maat had ik de laatste, en een andere sweater kon wel, maar ze vond deze zo mooi. Om die reden vond ik mijn geld terug ook geen goede optie.

Ik heb mijn naaidoosje gepakt en ik heb de sweater genaaid. Ik zag meteen waarom hij zo snel kapot was, de delen waren niet goed op elkaar genaaid. Het stuk wat nog los zou laten heb ik meteen goed genaaid.
 Normaal zou ik terug zijn gegaan. Maar ik denk dat dit nu de beste en snelste oplossing was. De volgende keer kijk ik echter wel van tevoren of ze de delen wel recht hebben genaaid. Dat scheelt een hoop ergenis en teleurstelling.

4 opmerkingen:

  1. Toch terug gaan en het laten zien. Vraag maar een tegoedbon als compensatie . Trui niet terugeven omdat dochter zo van die trui houdt.Gewoon proberen want je spreekt gewoon de waarheid. Denk maar aan die lamp in je huis. Je had gelijk en het probleem werd opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je het zelf kon oplossen. Maar wel slordig van zo'n winkel vind ik. Zeker als het wat duurder was, verwacht je wel degelijk werk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je dochter de trui zo mooi vindt zou ik hem zelf even maken. En dan de volgende keer in de winkel kijken of het goed is genaaid.

    Maar wel slordig van de fabrikant. Kan me voorstellen dat de winkel niet elk kledingstuk kan nalopen of het goed in elkaar zit, maar de fabrikant zou dat toch wel moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel teruggaan en proberen een tegoedbon voor de komende aankoop te krijgen aangezien er geen andere zoals deze meer in voorraad is.

    BeantwoordenVerwijderen