zondag 6 december 2015

Opgeladen

Vrijdagmiddag zijn dochter en ik vertrokken naar slag.haren. Ik was mijn huis intussen goed zat. Overal waar je kijkt ligt stof, en ik heb op de bovenverdieping wel veel dingen op zijn plek gezet, maar beneden kan dat nog niet (hopelijk morgen).

Na schooltijd zijn we meteen vertrokken. We hadden dit jaar voor het eerst een luxe huisje, en wisten niet goed wat we konden verwachten.

De huiskamer.
Het was een heel ruim huisje, heel anders dan de goedkopere huisjes. De huiskamer was ruim en gezellig, en er waren twee aparte slaapkamers met hele goede bedden, en een grote keuken met zelfs een vaatwasser.

'S avonds zijn we naar de bingo geweest. Zaterdag hebben we genoten van het park, er was bijna niemand en daardoor geen wachttijden bij de attracties. Hoe luxe wil je het hebben?
Aan het einde van de dag was er een lichtjesparade met een licht- en vuurwerkshow. Ontzettend mooi.

Eén van de versierde wagen.
'S avonds hebben we in het park gegeten en zijn we weer naar de bingo geweest.

Vandaag hebben we mijn broertje uitgenodigd om te komen, in het welkomstpakket zat een bon waarmee je voor €7,50 naar binnen kon, die en ik aan hem gegeven, en zijn toegang betaald. Terwijl hij en dochter lekker in het zwembad lagen kon ik mooi de koffers weer pakken en schoonmaken.
We hebben nog een keer van de lichtjesshow mogen genieten, en we mochten met mijn broertje mee naar huis rijden.

Het was een geweldig mooi weekend. Ik ben wel moe, maar voor het eerst in weken voel ik me ook weer ontspannen. Dochter heeft het weekend echt als een vakantie ervaren, ook zij heeft enorm genoten van alles.


4 opmerkingen:

  1. fijn, dat je weer hebt kunnen bij tanken, dat is belangrijk om dat laatste stukje van de renovatie weer aan te kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, heerlijk! Wij hadden ook een leuk weekend, maar ik ben er niet helemaal van opgeladen. Heel fijn dat jij dat wel bent; en succes met maandag, morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het geweldig wat jij allemaal voor leuke dingen verzint om er samen met je dochter wat van te maken en dat met een klein budget. Je bent een erg leuke moeder, en je doet mij wat aan mijn moeder denken, die was toen ik klein was (in jaren 70) ook zo van die kleine en grotere verassingen die ik bij jouw ook terug lees in je blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik heb nog een bon voor 100 euro korting liggen, geldig voor midweek, weekend of weekverblijf , aankomst t/m 1 juli 2016. Ik weet niet of je voor die tijd nog een keer gaat?
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen