woensdag 2 december 2015

Pakjesavond

Omdat dochter en ik vrijdag een weekend naar slag.haren gaan, hebben we vanavond pakjesavond gevierd. Dochter keek er heel erg naar uit. Vorig jaar had ik een uitpakspel gekocht, en met onze eigen regels is het nog leuker.

Bij elk kadootje wat dochter uitpakte, glunderde ze een klein beetje meer. Een kleiset, sloffen, twee nieuwe (warme) truien, een paar bollen wol, wat knutseldingen, een pillowpet en een paar nette schoenen. Ze was heel erg blij met alles wat ze kreeg, ook met de kleren.

Voor mezelf had ik twee borduurpakketten, nieuw bestek (de oude vorken kon ik nergens meer vinden), een handig uitziend boodschappenblok met plek voor een weekmenu en een agenda voor 2016.

In totaal heb ik 80 euro uitgegeven aan de cadeautjes, met als kanttekening dat de schoenen nu komende maand niet gekocht hoeven te worden (ik zag ze vandaag met 80% korting in de uitverkoop staan).

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een gezellige pakjesavond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het ook. Dochter is heel gelukkig en blij gaan slapen. Daar doe je het voor :-)

      Verwijderen