dinsdag 29 december 2015

Superheld

Met de kerst zagen dochter en ik reclame voor een nieuwe mega mindy film op tv. Mega mindy is al dochters favoriet nog voordat ze kon praten. Vooral het stukje dat ze in een superheld veranderde vond ze altijd geweldig.
 Ook nu begonnen haar ogen te stralen. Mam, ik weet naar welke film ik wil.

En dus gaan we morgen naar de film. We maken er alvast mijn verjaardags uitje van, alleen dan een week eerder. Want deze week zijn de ochtend voorstellingen de helft van wat het normaal kost. We nemen zelf drinken mee, en daar halen we een plak cake.
Bij elkaar kost dat uitje ons 14 euro.

3 opmerkingen:

  1. Ik zag gisteren ook een stukje. Ik zelf vind Mega Mindy ook leuk, alleen de bioscoop zo duur. We hebben wel ochtendvoorstellingen in de vakantie (geloof ik) maar niet goedkoper.
    Heel veel plezier, geniet er van

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet duur inderdaad. Fijn dat de ochtendvoorstelling zo voordelig zijn. Een fijn uitje gewenst!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo' n feestje, altijd de bioscoop. Hier ben ik met de kinderen naar Dummie de Mummie geweest. Ook superieur van mijn jongste. Geweldig om hem zo te zien genieten.
    Veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen