vrijdag 8 januari 2016

30

Al een aantal jaar vier ik mijn verjaardag niet met mijn familie. Ik ga met dochter van tevoren wat leuks doen (dit jaar was dat de bioscoop), en dat vind ik wel genoeg.

Toch ontkwam ik er ook dit jaar niet helemaal aan. Vanmorgen kreeg ik als cadeau een ontbijt op bed van dochter, en ook van mijn neefje en nichtje kreeg ik twee hele mooie tekeningen.
Op mijn werk werd ik door een paar bewoners toegezongen, en door vrijwel alle collega's gefeliciteerd.

Ook al vier ik het niet, ik moet er toch aan geloven: ik ben vandaag echt 30 geworden. Vorig jaar riep mijn dochter nog   "oh mama, volgend jaar wordt je al 30". Dit jaar was ze ook al heel enthousiast: " Mam, over tien jaar ben je al 40..."
Dat duurt gelukkig nog heel erg lang :-)

15 opmerkingen:

  1. Proficiat! (40 worden is ook niet erg..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte ! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd.
    Groetjes Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd hoor!!Ik ben het dubbele ,dus heb je nog wat om naar uit te kijken. Geniet van je kind, het leven en van jezelf.Het leven is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en vier je eigen verjaardag (en andere leuke dagen) gewoon zoals je zelf wilt! Groetjes, Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en nog vele (blog) jaren.

    Met mijn eigen leeftijd had ik nooit zo'n moeite, maar een lasstig punt vond ik dat mijn dochter 21 werd. (Nu wordt ze al bijna 40)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik ben vandaag bijna het dubbele geworden en ik moet zeggen: de tijd vliegt....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook gefeliciteerd met je verjaardag :-D 🌹

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd! Iedereen wil oud worden maar niemand wil het zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Ik ben in november 30 geworden, vind het nogal wat!
    Maar wat ik soms nog veel erger vind is hoe oud mijn kinderen alweer zijn, zo is mijn oudste ook 10, en dan nog 1 van 8 en 1 van 5, dus ze zitten zelfs allemaal al op school! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag. Maak er een mooi jaar van!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen