donderdag 14 januari 2016

De voorjaarsvakantie

Toen we in de zomervakantie met dochters verjaardag in slag.haren waren, was het te warm en waren er teveel wespen om een echt leuke dag te hebben. We hebben toen halverwege de dag het plkan veranderd, en zijn naar een zwemparadijs in Assen geweest. Dat had toen mijn eerste keus omdat ik had gelezen dat het drinken bij de prijs in zat, en dat is op een hete dag niet gek.

We hebben het toen enorm naar onze zin gehad, de dag daarna zijn dochter en ik nog een keer teruggeweest.
Thuis las ik op hun site dat als je er minimaal twee nachten logeert, (bijna) alles inclusief is. En niet zo heel veel duurder dan het park in drouwen, waar we normaal in de zomervakantie logeren. 
Met dochter sprak ik af dat het hotel in Assen onze volgende zomervakantie wordt. 

Dit jaar hebben dochter en ik tegelijk voorjaarsvakantie. Naar mijn begroting kijkend zat ik te twijfelen. Zal ik een paar dagen naar dat hotel boeken. 'S avonds heb ik de knoop doorgehakt, ik doe het. 
In februari gaan we drie dagen heerlijk genieten van het zwemparadijs. 

Dat uitje kost 270 euro. Ik heb het nu betaald van de renovatie vergoeding, de komende weken werk ik zes keer extra en gaat dat geld weer terug in de pot waarvoor ik het bedoeld had.
Ik hoef geen dikgevulde portemonnee mee te brengen, dat is een heel fijn gevoel. Dan kunnen we echt genieten zonder gereken of het wel binnen het budget past.


4 opmerkingen:

  1. Dat is fijn zoveel inclusief want juist de extraatjes vaal meestal tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms moet je jezelf kietelen! Een ander doet dat niet voor je en dan kun je er weer een lange tijd vooruit.
    Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig plan! En je weet al dat het daar leuk is!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om naar uit te kijken.
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen