vrijdag 1 januari 2016

Een goed begin

Op mijn werk krijgen we elk jaar de keuze of er met de kerst of met nieuwjaar gewerkt wil worden. Ik heb al heel veel jaar nieuwjaarsdag als voorkeur. Ik vind er niks aan om met de kerst te werken.

Nieuwjaarsdag vind ik erg gezellig. Iedere bewoner een gelukkig 2016 wensen, en de (meestal) vrolijke verhalen van de avond horen, ik geniet er van.

Vanavond hebben dochter en ik genoten van het circus op televisie. Lekker tegen elkaar aan hangen op de bank.
Zo heb ik nieuwjaar gevierd met alle mensen waar ik het liefste bij ben. Mijn dochter, maar ook de bewoners op mijn werk. Het was een goed begin van het jaar :-)

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn! Gelukkig nieuwjaar!
    Ik lees je blog graag, maar reageer niet altijd, vandaag wel. Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen