woensdag 6 januari 2016

Foutje

Op 2 januari drukte ik per ongeluk op de verkeerde knop van de afstandsbediening, en sprong de tv op CNN. Dat was raar, ik hoor helemaal geen beeld te hebben bij die zender. Verder zappend zag ik dat alle zenders het weer deden. Over geluk gesproken...
Er van uitgaande dat het foutje bij kpn snel ontdekt zou worden, besloot ik er van te genieten. Ik kwam er ook achter dat op mijn favoriete zenders nog precies dezelfde afleveringen worden uitgezonden. Reden te meer om voorlopig geen betaalde tv te nemen.

Ook dochter heeft er even van genoten. De ochtenden begonnen weer met SpongeBob, daarna zette ze hem weer op nederland 3, die had toch leukere programma's.

Het heeft toch nog 4,5 dagen geduurd voordat de tv weer werd afgesloten. Ik vind het niet erg. Het was leuk dat het er weer even was, maar het heeft niet veel toegevoegde waarde. Voor mezelf heb ik de goede keuze gemaakt geen abonnement meer te nemen. Het zou zonde zijn van het geld.

6 opmerkingen:

  1. Toen ik mijn tv opzegde, jaren terug, heeft hij het nog maanden gedaan. Nu keek ik nooit meer dus ik kwam er bij toeval achter. Na verloop van tijd werd hij toch afgesloten. Bij jou is het wel gek zo even een paar dagen tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet ook niet hoe lang dat al was. Ik kwam er nu per ongeluk achter, anders had ik het niet geweten.

      Verwijderen
    2. Ja, wellicht ben je nooit afgesloten. :)

      Verwijderen
  2. Had je toevallig tv via digitenne? Boven staat bij ons een oud digitenne kastje zodat we daar NPO kunnen kijken. Afgelopen week hadden we opeens alle zenders maar nu is het weer afgelopen. Zal wel een foutje zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb ook een digitenne kast :-)

      Verwijderen
    2. wij kregen van onze leverancier met de feestdagen gedurende 2 weken extra kanalen...misschien was dat ook het geval

      Berber

      Verwijderen