zaterdag 16 januari 2016

Sporten

Mijn zusje vertelde mij vorige week haar nieuwe goede voornemen, drie keer per week gaan sporten en zo een strak en slank figuur krijgen.
Persoonlijk geloof ik niet in dat soort voornemens, maar sporten is niet verkeerd.

Toch wel nieuwsgierig ben ik op de site van de sportschool gaan kijken. Ze bieden verschillende abonnementen aan, de goedkoopste is 12 euro per maand, inclusief gebruik van kluisjes en douches. Er mag dan elke dag tot 17 uur gesport worden.

Ik heb met mijn zusje afgesproken dat we op woensdag samen gaan. Ik hoef niet slank te worden, maar een wat betere conditie is nooit weg.

Er is wel één aandachtspunt, als het jaarabonnement niet op tijd wordt opgezegd, wordt het omgezet in een maandabonnement van 25 euro per maand. Ik heb nu al groot in mijn agenda gezet dat ik in september de opzegging in vul. Dan ben ik in ieder geval op tijd.

3 opmerkingen:

  1. Ben je eens kijken op de sportschool van je keuze. In ons dorp zitten er meerdere en ik vind niet elke tof qua sfeer en begeleiding. Misschien een tip voor je een abbo neemt.
    Nic
    Wel goed hoor sporten ook als je wilt afvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier! Naast het feit dat het goed en gezond is, is het ook leuk dat je dit samen met je zus doet. Succes hoor! Ik weet inmiddels dat het niets voor mij is... ;-)

    Je kunt na je inschrijving ook gelijk al de opzegging invullen. Daarmee hoef je niet perse te wachten. Je ontwijkt dan het gevaar dat je de opzegging in september toch nog zou kunnen vergeten.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen