donderdag 4 februari 2016

Arrangementen

Al heel veel jaar gaan dochter met Pasen meestal een weekend weg. Ik heb op mijn werk de keus of ik met Pasen of Pinksteren wil werken, en de zaterdag vraag ik voor de zekerheid altijd vrij.
We gaan altijd naar hetzelfde adres, het attractiepark in drouwen. Al het eten en drinken en ijs in het park is gratis, en in het hotel is koffie en thee ook gratis.

Dit jaar heb ik op mijn werk ook aangegeven dat ik met Pasen vrij wil zijn, en dat is ook goedgekeurd.
Maar het weekendje weg... In februari gaan we ook al een paar dagen weg. Het is wel heel erg luxe om eind maart dan nog een keer weg te gaan. Maar financieel kan het wel, zowel als de voorjaarsvakantie als het weekend is all inclusive.

Na er een week over nagedacht te hebben heb ik besloten het wel te doen. Dochter geniet er altijd ontzettend van en ik kom zelf ook altijd weer helemaal tot rust.
Bij het boeken op de site zag ik dat ze ook een arrangement hebben voor 2 nachten. Nieuwsgierig heb ik daarop geboekt. Tot mijn verbazing zag ik dat het arrangement bijna 40 euro goedkoper was dan dezelfde periode zonder arrangement. En met mogen we zelfs een keer gaan dineren in het restaurant er naast.

Ik ben heel blij dat ik in februari elk weekend kan en mag werken, zo kunnen we in een korte periode twee keer weg. Het voelt als een enorme rijkdom.

11 opmerkingen:

  1. Zo dat is een leuke actie, geniet ervan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat luxe, lekker van genieten. De voorpret is vaak ook al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat luxe, lekker van genieten. De voorpret is vaak ook al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker doen als je er zo tot rust komt en het financieel kan. Je leeft niet om te werken tenslotte, je werkt om te leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk voor jullie. En als het kan,doen! Mooie herinneringen voor later creeren, ze zijn tenslotte al zo snel groot. Geniet alvast van de voorpret. Groet Elle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk!! Lekker genieten zolang het kan hoor! En je mag jezelf en dochter heus wel verwennen. Ik koop ook liever herinneringen dan dat ik alles maar oppot en niks uitgeef...

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als het financieel uit kan zou ik het ook gewoon doen! Het klinkt als een erg leuke traditie. En waarom niet!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, geniet ervan :)

    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben verbaasd dat iedereen zegt, wat leuk geniet! Tuurlijk is het leuk en als je gaat zeker van genieten. Maar persoonlijk snap ik niet, gezien je situatie ih verleden en eigenlijk nog wel, daarmee bedoel ik je doet het goed, maar het houdt niet over, waarom er dan voor kiezen om in korte periode 2x (nh zelfde ook nog) te gaan. Juist omdat het zo'n leuke traditie was, wordt het zo een beetje gewoon. en ik zou liever een buffer hebben, of mijn huis opknappen zodat je je daar vrij en ontspannen voelt. Daar zit je toch de grootste tijd van je leven....
    Maar het blijft ieder zijn mening :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die traditie voelen voor mij niet als gewoon. Dochter wordt steeds groter, over een aantal jaar gaat ze haar eigen leven leiden. Dan kan ik terug kijken op niet die gewone tradities met herinneringen, maar al die speciale uitstapjes die ik met haar heb gemaakt. Die buffer komt ook.

      Verwijderen
    2. Ik begrijp heel goed dat je er voor kiest om lekker met je dochter weg te gaan, ik vind ook dat je het goed doet. Je denk na en geeft niet zomaar zonder eerst goed te overdenken je geld uit :)

      Helemaal top

      Groetjes Sas

      Verwijderen