donderdag 4 februari 2016

DAB radio

Een tijd terug schreef ik over mijn keuze van wel of geen betaalde tv. Het geld van zo'n abonnement is met onze hoeveelheid tv-kijkmomenten zonde. Naar de radio werd wel veel geluisterd. Maar radio luisteren kan ook gratis, daar hoef ik geen abonnement voor te nemen.

Na heel veel ervaringen over een DAB radio te hebben gelezen, ben ik bij de media.markt gaan kijken wat zo'n radio daar kost. Dat viel nog best tegen, veel keus was er op dat moment niet. De goedkoopste was 50 euro, maar van een merk dat ik niet ken en ook niks over had gelezen.
Na veel getwijfel heb ik besloten 20 euro meer uit te geven aan een so.ny.
Ik had 100 euro over van het boodschappen budget, dus het kon (de overige 30 euro is in de decemberpot gegaan).

De keus voor deze radio is een goede geweest. Alle zenders zijn goed te ontvangen, en er wordt veel naar geluisterd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten