dinsdag 16 februari 2016

Het decemberpotje

De extra spaarpot voor de leuke decemberuitjes heb ik weer aangevuld met het overgebleven boodschappengeld: wel 10 euro. Het saldo van het potje staat nu op 40 euro. Nu is het niet zo erg om een keer wat minder te sparen, 10 euro stond ook op de lijst. Maar waar heb ik al het geld aan uitgegeven?

Terugdenkend heb ik twee grote uitgaves gedaan: de radio van 70 euro, en een hamstervilla voor dochters hamster, van 50 euro. Het hok dat we hadden was te klein voor het beest, hij kon zich te weinig bewegen. De vorige twee hamsters hadden daar weinig last van, maar dit is een bewegelijk beestje. We hebben nu een hok met 3 verdiepingen en een buizenstelsel. De hamster lijkt er blij mee te zijn.

Ook heb ik het kleingeld weggelegd voor koningsdag voor het wisselgeld, nu iets meer dan 20 euro.
Aan de boodschappen zelf heb ik 150 euro uitgegeven. Ik ben er tevreden mee.

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig!! Tikt allemaal lekker aan en december is nog ver weg en je hebt nu al 40 euro! Knap hoor. Zo heb ik net weer 30 euro in mijn "52 wekenpotje" gestopt, dus week 30 afgevinkt! Dit had ik over van mijn vorige salaris. Telt allemaal mooi op zo.

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vroeg me af; 150 euro boodschappen in welk tijdsbestek? Bedankt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In een maand. Ik laat het begin van mijn financiƫle maand op de 15e vallen, dan komt de belastingteruggave binnen.

      Verwijderen