vrijdag 12 februari 2016

Kinderyoga

Toen dochter in de middenbouw zat, kreeg ik tijdens één van de extra oudergesprekken het advies van de juf om eens te kijken naar kinderyoga voor haar. Het zou goed kunnen zijn voor haar concentratie, en ook het groepsverband zou heel goed zijn voor haar.
Toen werd er na schooltijd één keer per week kinderyoga gegeven. Maar op die dag had dochter ook al zwemles, en ik kon het geld (€6,25 per keer) niet goed missen, ik zag er weinig ruimte voor.

Vandaag was er op de bso een gratis proefles kinderyoga, en dochter wou daar graag aan mee doen.
Toen ik haar kwam ophalen deed ze niet heel enthousiast. Verbaasd keek ze toe hoe ik de folder van de leidster aan nam. "Maar mam, het is 50 euro voor acht lessen. Dat is toch veel te duur?"
Ik heb haar uitgelegd dat 50 euro een hoop geld is, maar dat als zij het leuk vind, ze van mij die lessen mag volgen. Bovendien is het voor mij nog makkelijk ook, het wordt op de bso gegeven.

Toen kwamen ook de enthousiaste verhalen van wat ze allemaal gedaan hadden. Thuis heb ik meteen een mail gestuurd om haar aan te melden.
Het is een goede beslissing om haar die lessen te laten volgen. Dolblij, en nog steeds heel enthousiast, is dochter naar bed gegaan :-)

4 opmerkingen:

  1. Fijn zeg dat ze zo enthousiast is over kinderyoga. Mijn oudste dochter heeft het ook een tijdje gedaan en vond het ook fijn.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn, kinderyoga . Wel sneu dat ze eerst niet liet merken hoe leuk ze het vond vanwege de prijs. 50 euro voor 8 lessen is echt niet duur hoor. Iets meer dan 6 euro per les !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je dochter kinderyoga gaat doen! Mijn dochter doet yoga voor tieners (al 4 jaar) en ze vindt het heel fijn.
    Misschien kun je een vergoeding van stichting Leergeld krijgen, als ze in jouw woonplaats zijn.
    Voor informatie kun je op hun website kijken.

    groet, Rosa

    BeantwoordenVerwijderen