woensdag 24 februari 2016

Luxe

Vorige week hadden een paar collega's het over (te veel) luxe op vakantie. De één ging kamperen, de ander verkoos toch liever een hotel. 

Dochter en ik zijn gister aangekomen in het hotel voor onze vakantie: drie dagen all inclusive genieten van alles wat dit hotel te bieden heeft. We vielen van de ene verbazing in de andere. Nadat we gezwommen hadden, zijn we het hotel gaan verkennen. We kwamen een ruimte tegen met allemaal computerspellen. Normaal zijn dat soort speeltoestellen altijd tegen betaling. Ik zei tegen dochter dat ik geen muntgeld had meegenomen. Ze drukte op een knopje, en het toestel begon te werken. Dat was dus ook gratis. Dat hadden we niet verwacht.

Nadat we klaar waren met spelen zijn we naar de bowlingbaan gelopen om voor vandaag een baan te reserveren. We mochten een heel uur gratis spelen (waarbij het 2-2 is geworden).
Ook het buffet was helemaal geweldig. Dochter en ik zijn allebei moeilijke eters, maar misschien waren er wel lekkere toetjes. Eten hadden we al in het snackbar gedeelte gedaan. Er was ontzettend veel. Heel veel met chocola. Taart, mousse, vla, ijs, cake.
Of het ontbijtbuffet, waarbij we veel te veel lekkers zagen. Het leek wel een heel uitgebreid Engels ontbijt, met heel veel soorten ei, worst, poffertjes, veel verschillend brood, en cake.

Liggend in een kruiden-massage bad lag ik te denken aan het gesprek van vorige week. En ik concludeerde dat ik ook een mens ben voor de luxe vakantie.
Dit was een geweldige ervaring voor ons allebei.
Vanavond is er nog een bingo, en morgen gaan we weer lekker naar huis. In de zomervakantie komen we hier weer terug. 

7 opmerkingen:

  1. Dit klinkt als een heerlijke luxe vakantie. Wat fijn dat het allemaal inclusief is. Lekker genieten nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten.Fijn voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat heb je dat goed uitgekozen, is ook zo om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zeg!! Lekker van genieten....En luxe hoeft niet perse heel duur te zijn hoor. Ik ben absoluut geen kampeertype, maar ik hoef ook niet in de meest luxueuse resorts te zitten. In het hotel slaap, eet en douchen we en voor de rest zijn we toch op pad! Geniet er nog ff lekker van.

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit hotel viel mij ook erg mee in prijs. Voor twee nachten ben ik 270 euro kwijt, maar voor de rest hoef ik hier niks uit te geven, en je mag alles vragen :-)

      Verwijderen
  5. Zo leuk om te lezen en het is jullie zo gegund.
    Geniet ervan en kom veilig thuis.

    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch? Hier kun je weer even op teren.

    BeantwoordenVerwijderen