maandag 8 februari 2016

Mijn grootste vriend (op dit moment)

Nadat ik een paar weken geleden griep had, bleef ik daarna verkouden. Op zich niet gek. Halverwege vorige week was het zo goed als over (dacht ik). Tot zaterdag. De verkoudheid was terug, ik kreeg weer koorts en 's avonds kwam er benauwdheid bij. Verdorie. Ik had me juist voor zondag op het rooster laten zetten als inval voor een collega die ziek was. Met flinke tegenzin ben ik gisteren toch gaan werken.

Vandaag heb ik me wel ziek gemeld, en ben ik langs de huisarts geweest. Ik heb weer een bronchitis. Ik heb een pufje voor de benauwdheid gekregen, en voor de rest moet het met rust over gaan.
Als ik mezelf rustig hou voel ik me ook het minst slecht, en dus is mijn bank op dit moment weer mijn beste vriend.

Anders dan toen ik griep had, voel ik me nu niet schuldig dat ik me heb ziek gemeld. Ik kan nu niet werken, eerst moet ik me wat beter voelen.

6 opmerkingen:

  1. Goed van je dat je je ziek hebt gemeld! Beterschap vanuit Zweden, ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap! Rustig aan, lekker handwerken en doen wat gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap.

    Maar de eerste keer heb je dan zeer waarschijnlijk geen echte griep gehad maar zware verkoudheid. Als je ziek bent van de griep kan je echt niet werken dan ben je erg ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend dat het zo blijft sukkelen zeg! Beterschap gewenst.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! Goed uitzieken en hopen dat het snel weer over is. Hier wil die verkoudheid na de griep ook maar niet overgaan.

    BeantwoordenVerwijderen