maandag 22 februari 2016

Verjaardagsjurk

Vandaag vroeg mijn broertje of ik mee wou naar kleve in Duitsland. Gezellig, dat wou ik wel. Kaufland vind ik altijd wel leuk, ze hebben daar altijd veel. Deze keer heb ik wat bakproducten ingeslagen, en wat zakken koekjes die in de aanbieding waren.
In het centrum zelf kwamen we langs de c en a. Mijn broertje wou daar even kijken, en ik keek even bij de kinderkleding. 

Ik zag voor dochter een prachtige verjaardagsjurk hangen. Daar stond ik met mijn doel geen nieuwe kleding te kopen. Maar die jurk is heel erg mooi. Wat te doen?

Ik heb mijn doel toch even aan de kant gezet. Voor één keer. In de hoop dat dochter de jurk ook mooi zou vinden, heb ik hem gekocht. Gelukkig voor mij vind ze hem nog mooier dan ik.
De rest van het jaar koop ik geen nieuwe kleding meer.


6 opmerkingen:

  1. Schattig jurkje ! Volgens mij hou jij nogal van shoppen, dus of je besluit om geen kleren meer te kopen ook haalbaar is vraag ik me af...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog 10 maanden om daar achter te komen :-)

      Verwijderen
  2. Wat schattig ook de achterkant ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig mooi jurkje! Zal vast mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk jurkje is dat! Ik zou hem zo kopen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen