dinsdag 8 maart 2016

Koningdag

Zoals altijd begint het rond deze tijd te kriebelen: de vrijmarkt op koningsdag. En niet alleen bij mij, maar ik heb dochter en het buurmeisje ook aangestoken.

Vorig jaar heb ik van het gespaarde kleingeld een magnetron en een blender gekocht, en het verdiende geld was voor de eurodag op de kermis. Vorig naar was het nog niet zeker hoe het zou gaan lopen met de buurvrouw, en of ze zouden teruggaan naar Turkije. Ik wilde de twee meiden nog heel veel leuke ervaringen en herinneringen met en aan elkaar geven. Het was erg leuk met de meisjes, en dit jaar gaat het buurmeisje ook weer mee.

Voor het kleingeld wil ik nog een doel verzinnen, iets wat nodig is in of om het huis.
Omdat het buurmeisje vorig jaar niet mee kon doen op de kermis (ze brak een paar dagen ervoor haar arm), gaan we dit jaar voor een herkansing.

We zijn ook al spullen aan het verzamelen. Boeken die ik gelezen heb, boeken waar dochter te groot voor is geworden, wat kleding, en de poppenkleding die ik aan het maken ben. En wie weet wat we allemaal nog meer gaan tegen komen.

2 opmerkingen:

  1. voor die poppekleding vindt je vast wel kopers, ze zijn hartstikke leuk. Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koningdag kan me gestolen worden. Ik vind er niet veel aan en ben niet koningsgezind. Maar kan me goed voorstellen dat het heel leuk & gezellig is om spullen te verkopen op de vrijmarkt. Alvast veel succes.





    BeantwoordenVerwijderen