maandag 14 maart 2016

Moestuintjes

Vorige week was dochter heel blij: bij het boodschappen doen bij de appie kreeg ze een moestuintje. Vol overgave ging ze de spinazie zaaien.

Deze week waren er twee aanbiedingen die ik graag wou halen, de chocoladepasta en knakworsten. In de appie besloot ik dat ik ook meteen smac kocht, die heb ik graag op voorraad. Bij de aanbieding van de u.nox bleken ook moestuintjes te zitten. En dus stond er een stralende dochter bij de kassa om haar 12 moestuintjes in ontvangst te nemen. Van de caissière kreeg ze er zelfs één extra :-)

Thuis gekomen vloog dochter naar de buren, ze ging haar moestuintjes delen met het buurmeisje. Samen hebben ze nu alles gezaaid.

6 opmerkingen:

  1. Vorige week heb ik inderdaad ook boodschappen gedaan bij de appie, 9 euro boodschappen, 5 moestuintjes. Of er nog meer komen hangt af van de aanbiedingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wacht even... dit snap ik niet.
      Wij krijgen 1 moestuintje per 15 euro...
      Of krijg je bij sommige boodschappen zo'n extra bakje?

      Hier ook dus een enthousiaste mini-moestuinier

      Verwijderen
    2. Bij sommige producten krijg je een extra bakje, deze week bij de u.nox producten. Ik kocht die omdat ze in de aanbieding waren.

      Verwijderen
  2. Wat heerlijk dat enthousiasme van je dochter zeg! Zo krijgt ze vast groene vingers.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zoontje is iedere ochtend aan het checken of ze alweer gegroeid zijn en of er water bij moet. Erg leuk om te zien!!

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. min zoontje, groep 3 , kreeg er een , als beloningssysteem voor de leesrups ;}
    denk niet dat er veel sla uitkomt .. hij kijkt er niet naar om , ik doe er niets aan , dat leert hem toch , dat hij voor iets moet zorgen .

    BeantwoordenVerwijderen