woensdag 9 maart 2016

Studiedag

De afgelopen jaren had dochter een heel aantal keer per jaar een studiemiddag. Dit schooljaar is dat anders, nu hebben ze een aantal keer op woensdag een studiedag. Omdat de woensdagen mijn vaste vrije dag is, vind ik dat heel fijn.
Ook dochter geniet van die dagen.

Vandaag zijn we samen naar de markt geweest. Op woensdag is het stoffenmarkt, en omdat dochter erg met naaien bezig is leek het me een goed idee om haar mee te nemen. Ze keek haar ogen uit. Wat een hoop verschillende stoffen bestaan er. Ze mocht van mij twee soorten uitzoeken. Ze koos een zachte stof, en een roze stof met een leuk patroon. Voor haar knuffel heeft ze al een jurk gemaakt met een mooie lange sleep.

Later gingen we met de bus naar de wat grotere stad. Ik wou kijken of ik een nieuwe cd kon vinden (wat is gelukt), en dochter heeft een nieuw (voor)leesboek over Pasen gekregen. Daarna zijn we naar de kringloop gegaan, en vonden we drie boeken van Floortje voor 40 cent per stuk. De boeken zien er nog als nieuw uit.

Dit soort dagen vind ik heel leuk. 
Bij elkaar hebben we 20 euro uitgegeven, wat ik van het boodschappenbudget heb gehaald. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen