vrijdag 25 maart 2016

Tassen inpakken

Morgen gaan dochter en ik 3 dagen naar Drenthe op 'vakantie'. Het voelt als vakantie, even helemaal niks hoeven, alleen maar plezier maken. En 's avonds en 's nachts is het helemaal uitgestorven, complete rust. Daar kijk ik nog het meeste naar uit.

We hebben dit keer in plaats van twee nachten een hotelkamer te boeken, een arrangement van drie dagen geboekt. Tot mijn stomme verbazing bleek het arrangement 50 euro goedkoper te zijn, en er zit ook een diner in een restaurant bij in. Of we daar gebruik van gaan maken weet ik niet, het ging mij om het financiële voordeel.

Voordat we weggaan, moeten de tassen worden ingepakt. Een klusje waar ik een gigantische hekel aan heb. Ondanks dat ik een lijst heb gemaakt wat er in moet, blijf ik in mijn hoofd nagaan of we niks vergeten te zijn. Daar kunnen we niet zomaar iets kopen, er zijn geen winkels in de buurt. De belangrijkste dingen zitten er nu in gelukkig.

Ik wens iedereen hele fijne paasdagen toe.

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier, geniet lekker samen! Drenthe is zó mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zeg! Geniet er van saampjes!

    Gr. Boukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier altijd een tas zo goed als klaar staan. Met toilettas erin, wat te lezen en spelletje, pyjama en ondergoed. Zo hoef ik alleen op het laatst een setje kleding erbij te doen.
    Die tas is ook handig als ik onverwacht naar het ziekenhuis moet. De basics zitten er al in, niemand hoeft in mijn kasten te rommelen om spullen voor me te pakken.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen