dinsdag 12 april 2016

Heel veel taart...

Voor het schoolfeest van morgen wou ik bakken. In het bakschap bij de appie heb ik een tijdje vertwijfeld gekeken en nagedacht. Ik wil gaan bakken. Maar wat?
Uiteindelijk koos ik voor twee soorten kwarktaart (aardbei en banaan), chocoladetaart en kleine appelkruimel taartjes. De rem op mezelf kon ik op dat moment niet vinden. Want ik had ook al genoeg in huis om 60 cakejes te maken...

Gisteren ben ik begonnen met de cakejes te bakken. Ook heb ik toen al de bodem voor de chocoladetaart gemaakt.
Vandaag hebben dochter en ik de cakejes versierd, de appeltaartjes zijn gebakken, de chocoladetaart staat afgemaakt in de koelkast, en ook één kwarktaart staat in de koeling. En nu is mijn koelkast vol.

Morgenochtend ruim ik de keuken wel op, voor vandaag heb ik genoeg in de keuken gestaan.

2 opmerkingen:

  1. Oooh, goed zeg!! Waar is de foto van al dat lekkers!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zal ik vanmiddag plaatsen, als ik alles op de schalen heb liggen :-)

      Verwijderen