maandag 23 mei 2016

Vakantie aanvraag

Meestal ergens in oktober krijgen we op mijn werk een vakantieformulier. Vakanties aanvragen is niet mijn sterkste punt. Zo moeilijk is het niet, maar toch vind ik het lastig. Want wie gaat mijn werk dan doen? En het stemmetje in mijn hoofd wat zegt dat ik het moet loslaten, iedereen neemt vakantie.

Omdat ik vorig jaar was vergeten herfstvakantie aan te vragen, had ik dit jaar voorjaarsvakantie aangevraagd. De zomervakantie is ook al goedgekeurd, ik vraag altijd de weken rond dochters verjaardag.
Ik had al voor mezelf bedacht dat ik dit jaar ook een week herfstvakantie en misschien nog een week ergens begin december zou vragen, maar ik had nog niks ingeleverd.

Vandaag kreeg dochter haar kampbrief mee, komend schooljaar heeft ze een lang kamp van 5 dagen, begin oktober.
En kreeg ik het idee om de vakantie van december naar oktober te plaatsen, dan weet ik zeker dat ik dochter zelf kan uitzwaaien en ook weer kan ophalen. En een hele week niks, echt totale rust, het klinkt nu heel erg lekker.

Nu heb ik op mijn formulier de eerste week van oktober vakantie gevraagd, en twee weken later nog een week voor de herfstvakantie. En nu maar hopen dat ze allebei worden goedgekeurd :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten