zaterdag 7 mei 2016

Winkelen

Al een tijdje was ik aan het rondkijken voor horgaas voor de ramen. Ik vind die dingen ideaal, zoemende steekbeesten blijven grotendeels buiten en ik kan de ramen open zetten.

Omdat ik ze in mijn eigen woonplaats niet kon vinden, ben ik vandaag naar de grote stad geweest, naar de xe.nos. Daar hadden ze ze gelukkig nog wel. Ik heb er zes meegenomen, voor elk raam één.
Toen ik langs de speelgoedwinkel kwam ben ik even binnen gelopen. Morgen is het moederdag, en ik had nog niks voor dochter. Ik zag een mooie feeënbarbie voor 6 euro. Ik weet dat dochter zo'n Barbie heel erg graag wil, ze kijkt wekelijks bij de ac.tion of ze zo'n soort pop weer hebben.

Op weg naar de bushalte kwam ik langs de schoenenwinkel. Ik bedacht me dat dochter nog geen open schoenen heeft, iets wat ze met warm weer heel graag heeft. Ik heb voor haar een paar sandalen meegenomen voor 15 euro. Op weg naar de kassa zag ik ook een paar leuke open schoenen voor mezelf, voor 22 euro. Ik draag normaal alleen maar gympen, maar waarom niet een keer iets anders?

En zo heb ik ongepland toch gewinkeld. Ik ben met al mijn aankopen blij. De schoenen lopen fijn, ik ben erg blij met ze. En dochter is hopelijk net zo blij met haar cadeautjes morgen.

5 opmerkingen:

  1. Ik snap het niet helemaal, met moederdag krijg jij als moeder toch een knutselwerkje en evt een aardigheidje van je dochter? Niet andersom dat de moeder cadeaus voor haar kind koopt? Of is dat in jullie regio gebruikelijk, daar ben ik benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef dochter ook elk jaar wat, om te vieren dat ze mijn dochter is, en ik moeder mag zijn van haar :-)

      Verwijderen
  2. Wat een super lieve moeder ben jij!

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou idd wat n leuke traditie!
    Mag ik m stelen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grappig...wie jarig is trakteert.Lief hoor!

    BeantwoordenVerwijderen